Bir tren günlüğü

Hatıralarımın bugünümde ve yarınımda çokça yer aldığının farkındayım ve ben de bu durumu kolaylaştırmak için günlük tutarım, aslında tutmaya devam ediyorum desem daha doğru olur.. 

Elim kalem tutmaya başladığında başladığım bu aktiviteyi gün geçtikçe geliştirdim. "Sabah kalktım, okula gittim..."lerle başlayıp, "Bugün kızlar bizdeydi..."lerle devam ederken "Aman Allahım burası harika..."lara geldiğimi okudukça farkediyorum ve aralara karışan detayları okurken hatırlayıp, gülümsüyorum yazdıklarıma.. Ve o küçük kızın nasıl büyüdüğünü içimde yaşarken dışarıdan biriymişçesine de gözlemleme şansım oluyor.. 

Günlük ile başlamışken, burada fotoğraflarla birşeyleri anlatıyorum ama neden bunu günlüğüme yazdıklarımı kullanıp da yapmayayım ki dedim ve ilk İsviçre yolculuğumda gördüklerimin heyecanıyla hem yazdım hem fotoğraf çektim...

İşte benim gizli hazinemm...


09:13
"Şuan Zürih'e gidecek olduğum trendeyim=)) Pasaportum konusunda problem çıkmasından korkuyorum ama Studio kısmının altındaki (C) kısmı beni kurtarıcak umuyorum.. Hadi hayırlısı..!"
...
"Sınırı geçmeden Pasaport kontrolüne gelinir, sınır geçilir, vodafone İsviçre'ye hoşgeldiniz mesajı atar ve gölün çevresinde, dağların arasında, muhteşem tren yolculuğu kaldığı yerden devam eder=))"


10:16
İlk durak ise: Lugano, huzur bölgesi.. Milano'ya 1 saat..


10:42
"Vaovv burası harika!!
Dağ evinin ne demek olduğunun açık kanıtı 'Bellinzona', mis gibi miss. Dağların arasına serilen yeşil halı saha üzerine kurulu kutucuk Monopoly evleri var buradaaa!..
Dağlar ise tablolarda görülen kahveden ton ton açılıp sonunda karın beyazına teslim olan cinsten.."


...
"Dağların arasından sızan beyaz git gide heyecan yaratıyor"




....
Faido. Hala İtalyanca konuşuyoruz!


11:28
"Karlar diyarına geldiiiiiikkkk!! Hayalet ağaçlarla dolu, resmen cennete kış gelmiş!!"
...
"Kocaman kocaman dağların içinden geçiyoruz, Alp'ler süpersiniz ama kulaklarım mahvoldu!"

11:40
"Dağların arkasındaysa karların uçuştuğu, gökyüzünün bembeyaz olduğu bambaşka bir dünya var sanki.."



11:49
Anlayamadığım, hem yemyeşil hem de bembeyaz oluşu ve kuşların her yerde var olmaları..? =/..."

11:50
"1 dakika içinde karların kaybolması ve bahar havası.. =)))"
...
12:25
"Arth-Goldou: Artık Almanca konuşuyoruz, sanırım gelmek üzereyiz.."
...


Ve Zürih....
"Benvenuti in Svizzera"..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trenitalia

Bir Datça hikayesi

Didyma-Didymaion-Didim