Didyma-Didymaion-Didim

Bazen tatilinizi güzel, tadını eşsiz kılan süresinin kısa oluşu olur ve bu kısa süre içerisine tüm imkanlarınızı sıkıştırmaya çalışırsınız. Molası olmayan bu tatil içerisinde bir de çok sevdikleriniz olursa değmeyin o tatilin keyfine...

Ege denizinin bir diğer tatil beldesi olan "Didim"'de tarihi görsel olarak gezebileceğiniz tek yer Apollon tapınağı olmalı (hediyelik eşya olarak da Apollon tapınağındaki Medusa kabartması figürü Didim'in her yerinde mevcut).Süremizin kısıtlı oluşu ve tam anlamıyla yeni başlayan yaz aylarının tadını çıkartma hevesi bize bu seçeneği seçme şansı sunmadı. Onun yerine biz deniz, kum, güneş seçmek isterken sezon başlangıcı sebebiyle pek albenisi olmayan "Altınkum plaj"ı kum kısmını yürüyüş yapmak, çarşıda gezmek ve tekne turuna çıkmak gibi farklı aktiviteler ile değiştirdi ve İngilizlerle dolu bu küçük beldede ortaya huzurla dolu 2 gün çıktı!




Didim'e İzmir'den gitmek isterseniz otobüs yolculuğunuz yaklaşık 2.5 saat sürmekte ve ücreti 19 TL. Didim otogarından da minibüs ya da servise binerek 10 dakika içinde Altınkum plajında olabilirsiniz.
Tekne turlarını ise sahilin sağ kısmında göreceksiniz. Gündüz turları 10:00-17:00 saatleri arasında yapılmakta ve o da 20 TL. Tur ile adalarda denize girebilir kil bulunan adada ise kendinize kil maskesi yapabilirsiniz =)


Ama tüm detayları bir kanara koyarsak tatili güzel kılan en baş faktörün tatile birlikte çıkılan, her türlü deliliğe ortak-uyumlu ve her anı doyumsuz keyfe dönüştüren dostlarımız olduğunu unutmayalım..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trenitalia

Bir Datça hikayesi