Milano gunlugu

Bir insan 3 saat boyunca yorulmadan gülümseyebilir mi?
Kesinlikle evet! =))

Tam tamina 3 saat 10 dakikam vardi trenim icin, acele etmeliydim ve bu sureyi en iyi sekilde degerlendirmeliydim.. 


Oncelikle Milano Centrale tren istasyonunun -2. katinda bulunan esya emanet kismina gidip 5 euro karsiliginda valizimi biraktim (20 kg'den agir valizler kabul edilmiyor ne yazik ki) ve hemen metro kismina gecerek Centrale FS'den Duomo'ya dogru yola ciktim.. (Bunun icin soldaki sari metro hattini kullanabilirsiniz -M3-, aralarinda sadece 3 durak mesafe bulunuyor ve metro biletinizi 1.5 Euro karsiliginda makineleri kullanarak ya da metro girisinden alabilirsiniz.)


Yer altindan yukariya cikarken Duomo'nun enfes manzarasinin tadini cikarabilmek icin adimlarimi yavaslattim.. Basamaklari ciktikca Duomo'nun buyuyen siluetine hayran kalmamaniz mumkun olmayacak =)


Ve tabii ki fotograf ceken onca insanin heyecani beni de sardi, heyecanla kosup minik kareleri aldiktan sonra risotto'mu yiyebilecegim dogru noktayi bulma arayisina gectim ve 10 dakika icinde karar verip en guzel masaya oturdum, risotto alla funghi'mi soyledim =)




Bu keyfin uzerine uzun suredir hasret kaldigim, buraya gelecek tum arkadaslarima yemelerini tembihledigim, gercek mutlulugun, "pistacchio e noci"nin zamani geldii...!!


Aralara Mercanti ( Via Mercanti) sokagindaki yuruyuslerimi de ekleyince donme vaktim de geldi malesef ve bir dahaki bulusmaya dek Duomo meydani ile ( Piazza Duomo) vedalasarak geldigim yoldan Centrale'ye geri dondum. Emanetten valizimi alip bir kac kare almayi da unutmadan 3 saat once yuzume ilistirdigim gulumsemeyi usulca bir banka birakip treninin gelmesini bekleyen insanlara  katildim uzulerek..
Ci vediamo Milano..

15:01

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trenitalia

Bir Datça hikayesi

Didyma-Didymaion-Didim